Ditte Julie Jensen bliver branding- og house manager i Female Founders House

Iværksætter og foredragsholder Ditte Julie Jensen skal stå i spidsen for kontorfællesskabet Female Founders House .

Ditte Julie er netop tiltrådt stillingen som branding- og house manager i Female Founders House.

Hun skal sikre fællesskabet og energien i huset, og arbejde videre på tankegangen ”kvinde-hjælper-kvinde”, som Female Founders House er bygget på, og understøtte et professionelt rart arbejdsmiljø, ligesom hun vil arrangere faglige oplæg, events og relationsskabende netværksarrangementer for husets medlemmer og lejere.

I rollen som brandingmanager, vil hun rådgive og agere sparringspartner for Nordic Female Founders investeringer, hvor hun vil løfte iværksætteriet, arbejde med branding, strategi og storytelling.

“Mit fokus bliver at løfte sjælen, iværksætteriet og livet i Female Founders House samt hjælpe flere af Nordic Female Founders investeringer i branding og strategi.

Jeg har længe drømt om at arbejde endnu mere med iværksætteri. Gøre plads til alle virksomheder kan, og må gerne drives individuelt - ligesom vi selv er.” siger Ditte Julie, Branding- og House Manager

"Ditte Julie er med sin faglighed og personlige erfaring den oplagte kandidat til at løfte opgaven med at samle kvindelige iværksættere i deres eget hus om netværk, faglighed og udvikling, så vi kan bringe virksomheder og produkter til markedet til gavn for den enkelte kvinde og dansk økonomi." siger Anne Stampe Olesen og Mia Wagner, foundere af Nordic Female Founders.

- Ditte Julie Jensen er uddannet advokatsekretær, og arbejdet med insolvensret i knap 10 år. Der udover har hun været selvstændig siden 2016 med By Ditte Julie. Hun er uddannet metakognitiv coach, og har igennem de sidste 6-7 år arbejdet med branding for virksomheder.- Female Founders House er skabt i et samarbejde mellem Nordic Female Founders og ejendoms- og servicevirksomheden Jeudan med den fælles vision om at skabe et ekstraordinært fællesskab, hvor der er plads til sparring imellem iværksættere-
- Huset åbnede i juni 2022 i Bredgade 45B, 1260 København K og rummer 1.500 kvadratmeter fordelt på tre etager

Ditte Julie Jensen, branding- og house manager, Female Founders House tlf
Christina Lund Bitsch, kommunikation, Nordic Female Founders 22 26 22 21